1.

.

دوره 9، شماره 4، بهمن 1401

2.

.

دوره 9، شماره 3، مهر 1401

3.

.

دوره 9، شماره 2، تیر 1401

4.

20th Century American Family Drama: An Exploration of Image of Loss

دوره 1، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 205-222
Minoo Abouzarjomehri

5.

Abstract

دوره 3، شماره 1، آذر 1396

6.

Abstract

دوره 2، شماره 1، فروردین 1395

7.

Abstract

دوره 2، شماره 2، آذر 1395

8.

Abstracts in Persian

دوره 6، شماره 1، دی 2023، صفحه 237-248

9.

Abstracts in Persian

دوره 1، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 224-235

10.

Abstracts in Persian

دوره 4، شماره 1، خرداد 2022، صفحه 227-238

11.

Abstracts in Persian

دوره 5، شماره 1، فروردین 2023، صفحه 223-234

12.

Abstracts in Persian

دوره 3، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 242-254

13.

Abstracts in Persian

دوره 5، شماره 2، مرداد 2023، صفحه 221-232

14.

Abstracts in Persian

دوره 4، شماره 2، مرداد 2022، صفحه 211-222

15.

Abstracts in Persian

دوره 2، شماره 2، آذر 2020، صفحه 217-228

16.

Abstracts in Persian

دوره 3، شماره 2، آذر 2021، صفحه 212-223

17.

Abstracts in Persian

دوره 1، شماره 2، آذر 2019، صفحه 260-271

18.

Abstracts in Persian

دوره 2، شماره 1، خرداد 2020، صفحه 236-247

19.

Abstract Space in Bret Easton Ellis's Less Than Zero

دوره 4، شماره 2، مرداد 2022، صفحه 91-110
Mohsen Rezaeian؛ Bahee Hadaegh

20.

Academic Writing Performance and Writing Strategy Use

دوره 1، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 100-108
سعید رئوفی؛ سیف الله رحمانی؛ مسعود بیننده

21.

A Comparative Analysis of Simin Behbahani and Souad al-Sabah's Poetry from the Perspective of Feminist Criticism

دوره 4، شماره 2، مرداد 2022، صفحه 159-176
Sharafat Karimi؛ Jamil Jafari؛ Fatemeh Abbasi

22.

A Conceptual Framework of Vitality-Based Management In Elementary Schools

دوره 10، شماره 4، اردیبهشت 2023، صفحه 18-41
Masoumeh Meymari؛ Davood Ghorooneh

23.

A Critical Investigation of Traditional Treatment of Literary Schools and Movements in Kurdish Literature

دوره 3، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 157-179
Mohsen Ahmad Omer

24.

African Feminism in the Nigerian Context: A House of Affirmations and Denials

دوره 3، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 105-123
Issa Omotosho Garuba

25.

Am Empowerment Model for Primary School principals of Khorramabad City

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 230-218
فرزانه کارگر؛ سعید فرح بخش؛ آزیتا ستار

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب