1.

An Induction of Schools' Managerial Problems in Iran

دوره 10، شماره 1، تیر 2022، صفحه 1-12
Peyman Dorraj؛ Ali Khalkhali

2.

Conceptualization of Wisdom based Principals

دوره 7، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 1-22
Mohamad Nourozian Amiri؛ Ali Khalkhali؛ Zohreh Shakibaei

3.

Investigating Organizational Learning in Schools based on Transformational Leadership Style

دوره 4، شماره 1، آذر 2016، صفحه 27-45
Ali khalkhali

4.

Monitoring the Entrepreneurship Ecosystem in Iranian Schools

دوره 7، شماره 2، شهریور 2019، صفحه 166-190
Hanif HajiAghaee؛ Ali Khalkhali

5.

Phenomenology of the Iranian Invisible School as a New Field of Study in Discipline of Educational Management

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 218-200
محمدرضا کرباسچی؛ علی خلخالی؛ زهره شکیبایی

6.

Principals' Lived Experience of Curriculum Leadership in Secondary Schools

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 22-42
Zahra Sheikh Mohammadi؛ Ali Khalkhali

7.

Provide an educational management model for exeptional schools based on the lived experience

دوره 9، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 230-205
Zahra Ettehad؛ Javad Solimanpuor؛ Ali Khalkhali

8.

Providing appropriate knowledge management model to improve the quality of learning Students "in the technical and vocational training units of the country (vocational schools)"

دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 22-1
Mohammad Birami erdy؛ Haydar Torani؛ Ali Khalkhali؛ zohreh shakibaei؛ esmaeil kazempour


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب