1.

An Appropriate Model for Reducing Educational Inequality in Tehran Elementary Schools

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 243-219
مسلم پیری زمانه؛ عباس عباس پور؛ سعید غیاثی ندوشن؛ علی خورسندی طاسکوه؛ صمد برزوئیان

2.

Design and validation of the model of competency of educational managers based on the instructions of the Holy Quran:A mixed method approach

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 217-191
رمضان پیری؛ عباس عباس پور؛ حمید رحیمیان؛ حسن ملکی؛ حسین اسکندری

3.

develop and validate the empowering model of managers in technical and vocational schools: A Mixed Method Study

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 197-174
اکرم درتاج؛ عباس عباس پور؛ علی دلاور؛ حسین عبدالهی

4.

Examining the Important Values for Students’ Parents Regarding the Educational Services Received by Their Children

دوره 11، شماره 3، دی 2023، صفحه 41-60
Abas Abaspour؛ Meysam Bolgorian؛ Morteza Taheri؛ Zahra Gharli

5.

Identification and Prioritization of Key Performance Indicators in Elementary Schools by Fuzzy Delphi and SWARA Methods

دوره 9، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 455-489
Abbas Abbaspour؛ Seyyed Rohollah Taymouri؛ Hamid Rahimian؛ Hussein Abdollahi

6.

Linking Theory and Practice in Educational Management: Exploring School Principals' Interaction with University Professors

دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 44-23
katayoon meidanipour؛ abbas abbaspour؛ ali khorsandi taskoh؛ Samad Borzooian

7.

Primary school principals' lived experiences of professional development and the factors affecting it

دوره 9، شماره 3، آذر 2021، صفحه 130-149
Esmat Elzami؛ Abbas Abbas pour؛ Ali Khorsandi Taskoh؛ Javad Pour Karimi؛ Hamid Rahimian


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب