1.

طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران

دوره 7، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 105-129
زانیار شیخه پور؛ اصغر مشبکی؛ سیدحمید خدادحسینی؛ فرشته منصوری موید

2.

طراحی مدل وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی)

دوره 10، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 136-159
محمد زاهدی پور؛ اصغر مشبکی؛ بهناز خدایاری؛ فریدون رهنمای رودپشتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب