1.

بررسی تأثیر انواع طنز بر ویروسی شدن پیام‌های تبلیغاتی: سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی

دوره 9، شماره 3، مهر 1401، صفحه 1-18
محمد رحیم اسفیدانی؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ نیما برمر

2.

توسعه مدل رفتار مصرف‌کننده در بیمه‌های زندگی "تحقیقی مبتنی بر نظریه داده بنیاد"

دوره 7، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 217-244
حسینعلی بختیار نصرآبادی؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ سید ابوالقاسم میرا؛ ابوعلی ودادهیر

3.

طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی

دوره 6، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 287-309
سجاد خالوزاده مبارکه؛ امیر مانیان؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب