1.

Designing a Professional Competency Model for Principals Based on Open Innovation Approach in Technical and Vocational Schools

دوره 10، شماره 2، آذر 2022، صفحه 23-41
Niloofar Hemmatian؛ Hasanreza Zeinabadi؛ Hossein Abbasian؛ Abdolrahim Navehebrahim

2.

Identifying linchpin Components For School Principals: A Qualitative Study

دوره 11، شماره 1، تیر 2023، صفحه 75-108
Soheila Mokhtari؛ Hosssein Abasian؛ Hamidreza Arasteh؛ Hasanreza Zaynabadi

3.

Symptoms of Teacher Silence at the School: The A Qualitative Study

دوره 4، شماره 2، خرداد 2016، صفحه 69-85
Fahimeh Kourdfirouzjaie؛ Hasan Reza Zynabadi؛ Hamidreza Arasteh؛ Bizhan Abdollahi


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب