1.

Effective factors in Evaluation of the Performance of School Principals: A Meta-synthesis

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 72-50
فرشته قائمی؛ سید محمد میرکمالی؛ رضا رستمی؛ کیوان صالحی

2.

Phenomenological Approach in Identifying Effective Factors in Performance Evaluation of Primary School principals

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 78-99
Zohreh Sadeghinia؛ Keyvan Salehi؛ Ali Moghadamzadeh

3.

Representation of factors, criteria and indicators of effective primary schools: a qualitative study

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 190-162
سارا پیرحیاتی؛ کیوان صالحی؛ ولی اله فرزاد؛ علی مقدم زاده؛ رضوان حکیم زاده

4.

Using Phenomenological analysis to represent the factors of some principals to Exploit Subordinates in school

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 302-276
سیده محبوبه سیدعلیان؛ کیوان صالحی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب