1.

A model for promoting motivation in educational institutions

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 370-344
زهرا خدایاری؛ کامران محمدخانی؛ نادرقلی قورچیان؛ امیرحسین محمدداودی

2.

Presenting a Conceptual Model for Professional Development of High School Principals: Grounded Theory

دوره 7، شماره 2، شهریور 2019، صفحه 251-272
Akbar Joodaki؛ kamran Mohammad khani؛ Amir Hossein Mohammad Davoudi

3.

Presenting Talent Management Model in Tehran City Schools: A Qualitative Study

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 50-29
غلامرضا عزیزی؛ میترا عزتی؛ امیرحسین محمدداودی

4.

Standardization and validation of talent management tools in gifted schools in Tehran

دوره 9، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 127-98
Gholamreza Azizi؛ Mitra Ezzati؛ Amir hossien Mohammad davoudi


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب