تعداد نشریات | 29 |
تعداد شمارهها | 289 |
تعداد مقالات | 2,807 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,283,816 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 4,362,497 |
1. | ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانشآموزان از محیط کلاس بر خودکارمدی تحصیلی و نگرش به علوم با میانجیگری ادراک از ارزیابی | |
دوره 7، شماره 3، مهر 1398، صفحه 226-209 | ||
محسن حاجی تبار فیروزجایی | ||
2. | مقایسه مؤلفههای تدریس اثربخش اعضای هیات علمی و مدرسان مدعو از دیدگاه دانشجویان دانشگاه مازندران | |
دوره 6، شماره 3، مهر 1397، صفحه 206-217 | ||
رضا میرعرب رضی؛ محسن حاجی تبار؛ فاطمه جعفری | ||
3. | نقش تمرکز بر آموزش و بهینهسازی زمان آموزش معلم در کلاس بر عملکرد تحصیلی با میانجیگری رضایت تحصیلی | |
دوره 11، شماره 2، تیر 1402، صفحه 214-194 | ||
محسن حاجی تبار فیروزجایی؛ امید آزاد؛ الهام اکبری | ||