1.

بررسی تأثیر انواع طنز بر ویروسی شدن پیام‌های تبلیغاتی: سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی

دوره 9، شماره 3، مهر 1401، صفحه 1-18
محمد رحیم اسفیدانی؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ نیما برمر

2.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده

دوره 5، شماره 2، بهمن 1397، صفحه 83-110
حامد بزرگ خو؛ مسعود کیماسی؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ محمدصالح ترکستانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب