1.

استخراج ویژگی های عناصر اساسی برنامه درسی الگوی اشتاینر (یک مطالعه ترکیبی)

دوره 8، شماره 4، دی 1399، صفحه 12-1
محمد پورداود؛ محمد رضا یوسف زاده چوسری؛ رضا کچوئیان جوادی؛ قدسی احقر

2.

بررسی تأثیر روش آموزش ناسازی معنایی بر مهارت نوشتن خلاق دانش آموزان سال اول دوره دوم متوسطه

دوره 9، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 134-121
محمد رضا یوسف زاده

3.

تأملی در نقش کانونهای فرهنگی_ تربیتی آموزش و پرورش در تربیت هنری دانش آموزان

دوره 1، شماره 2، اسفند 1392، صفحه 15-22
یحیی معروفی؛ محمد رضا یوسف زاده؛ رئوف احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب