1.

Caring Leadership of School Principals: A qualitative study

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 305-324
Ali Nazari؛ Rafigh Hasani؛ Naser Shirbagi

2.

Semantic Representation of Teacher Autonomy: A Grounded Theory Study

دوره 10، شماره 3، اسفند 2022، صفحه 26-51
Fariba Galehdari؛ Sohayla Hasanpour؛ Rafigh Hasani

3.

Structural Equation Modeling of Relationship between Cultural Intelligence and the school Culture

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 135-152
Rafigh Hasani؛ Mohsen Xezri

4.

Teacher`s Awareness and Attitude towards the Concepts and Commandments of the Fundemental Transformation Document (FTD) of the Ministry of Education in Kurdistan Province

دوره 7، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 57-31
Talib Mohammadi؛ rafigh hasani؛ Majid Mohammadi


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب