1.

بررسی تأثیر موقعیت رفتار مصرف‌کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی ‌گری ارزش ادراک شده و پاسخ‌های هیجانی (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان روغن لادن در شهر تهران)

دوره 5، شماره 2، بهمن 1397، صفحه 1-20
عظیم زارعی؛ زهره ناصری اشترانی

2.

تحلیل الگوی حرکتی و رفتار مشتریان در فروشگاه با تاکید بر عامل جنسیت

دوره 9، شماره 4، بهمن 1401، صفحه 69-89
مهری شهریاری؛ داود فیض؛ عظیم زارعی؛ احسان کاشی

3.

موانع مؤثر بر قصد خرید سبز: رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 38-58
محمدحسین مروی؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی؛ گلنار شجاعی باغینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب