1.

بررسی تأثیر موقعیت رفتار مصرف‌کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی ‌گری ارزش ادراک شده و پاسخ‌های هیجانی (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان روغن لادن در شهر تهران)

دوره 5، شماره 2، پاییز و زمستان 1397، صفحه 1-20
عظیم زارعی؛ زهره ناصری اشترانی

2.

موانع مؤثر بر قصد خرید سبز: رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 دی 1399
محمدحسین مروی؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی؛ گلنار شجاعی باغینی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.