کلیدواژه‌ها = ارزش درک شده
تعداد مقالات: 2

1

تحلیلی برعوامل موثر بر شکل گیری تصویر مقصد در گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر ارومیه

فصلنامه مطالعات شهری
دوره 6، شماره 21، پاییز و زمستان 1395، صفحه 5-16
پخشان خضرنژاد؛ رحیم حیدری چیانه

2

رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها)

مطالعات رفتار مصرف‌کننده
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1398


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.