1.

Designing and Validating the Competency Model of Smart School Principals

دوره 9، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 301-331
Nasrin Cheraghi؛ Fardin Batmani؛ Naser Shirbagi

2.

The study of the relationship between lifelong learning and school effectiveness in the teachers of smart schools In the district 5 of Tehran

دوره 7، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 23-39
Seyyedeh Maryam Hosseini Largani؛ Morteza Amani

3.

میزان برخورداری معلمان مدارس هوشمند از مهارت‌های موردنیاز تدریس با استفاده از فاوا

دوره 5، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 107-126
سهیلا جلیلیان؛ احسان عظیم پور؛ شراره محمدی؛ رضا محمدزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب