1.

Organizational and Contextual Factors of Professional Development of Elementary Teachers in Special Schools

دوره 5، شماره 1، آذر 2017، صفحه 73-92
Hasan Jafari؛ Mahmood Abolghasemi؛ Mohammad Ghahramani؛ Abasalt Khorasani

2.

Provide a model for individual development of elementary school teachers in exceptional schools (A qualitative study)

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 282-259
پروین قربانیان؛ علی تقی پورظهیر؛ افسانه زمانی مقدم؛ محمد رضا اردلان

3.

Provide an educational management model for exeptional schools based on the lived experience

دوره 9، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 230-205
Zahra Ettehad؛ Javad Solimanpuor؛ Ali Khalkhali

4.

عوامل فرایندی توسعۀ حرفه‌ای معلمان ابتدایی مدارس استثنایی گروه کم‌توان ذهنی

دوره 5، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 51-68
حسن جعفری؛ محمود ابوالقاسمی؛ محمد قهرمانی؛ اباصلت خراسانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب