1.

Identifying the Factors of Student Misbehavior in the Classroom and Presenting its Management Strategies in Schools

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 99-79
بهزاد نادرنژاد؛ فردین عبدالهی؛ فردین باتمانی

2.

تبیین رابطه ساختاری بین هیجانات اساتید و مدیریت کلاس با میانجی‌گری خودکارآمدی در دانشگاه فرهنگیان

دوره 10، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 130-107
مریم سادات باقری موسوی؛ پروین کدیور؛ عباس حبیب زاده

3.

رابطه‌ی مدیریت کلاس مبتنی بر یادگیری اجتماعی- هیجانی و تعامل معلم-دانش‌آموز با سواد هیجانی دانش‌آموزان ابتدایی

دوره 8، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 79-59
سعید آریاپوران؛ هدایت الله اعتمادی زاده

4.

طراحی الگوی دانش محتوایی،پداکوژیکی و فناوری معلمان علوم تجربی متوسطه ی اول استان کردستان

دوره 7، شماره 2، تیر 1398، صفحه 161-188
پروین آفتابی؛ مجید علی عسگری؛ مصطفی قادری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب