کلیدواژه‌ها = بازاریابی
تعداد مقالات: 4

1

ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد

مطالعات رفتار مصرف کننده
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1398

2

تحلیلی بر انگیزه گردشگران و تأثیر عامل جنسیت و درآمد بر آن، مطالعه موردی؛ گردشگران نوروزی شهرستان محلات

فصلنامه مطالعات شهری
دوره 1، شماره 4، پاییز و زمستان 1391، صفحه 13-22

3

رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی

مطالعات رفتار مصرف کننده
دوره 2، شماره 2، بهار و تابستان 1393، صفحه 25-44
هادی ویسی؛ عرفانه غروی

4

طراحی الگوی بازاریابی صادرات محصولات فرهنگی با توجه به رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: تابلونقاشی)

مطالعات رفتار مصرف کننده
دوره 6، شماره 1، بهار و تابستان 1398، صفحه 311-332
توران تقدیمی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ رضا صالحی امیری؛ مهرداد نوابخش


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.