1.

A Phenomenographic Reflection on the Components of Curriculum leadership in Elementary Schools from viewpoint of School Principals

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 283-305
SHahrbanoo Hasani؛ Ali Hosseini Khah؛ Masoud Gramipour؛ Gholamreza Haji hossein nejad

2.

اثربخشی راهبرد آموزش تفکر طراحی بر توانایی حل مسأله دانش‌آموزان دوره ابتدایی در درس تفکر و پژوهش

دوره 11، شماره 3، مهر 1402، صفحه 129-114
بهمن یاسبلاغی شراهی؛ رحیم مرادی

3.

ارتقای مهارت‌های خواندن در کودکان مدارس عشایری با ایجاد یک محیط مطالعه فراگیر: یک پژوهش اقدام پژوهی

دوره 10، شماره 4، دی 1401، صفحه 237-212
فاروق خاکزاد؛ جمال رزی

4.

بررسی برنامه درسی قصد شده دوره دوم ابتدایی بر اساس مطابقت با ملاک‌ها و نشانگرهای تفکّر جانبی دوبونو در کتاب‌های علوم

دوره 10، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 80-49
مریم عسگری؛ محمد جوادی پور؛ کیوان صالحی؛ علی زارعی

5.

تبیین شیوه‏ ها و فنون یاددهی و یادگیری مطلوب در برنامه‏ درسی زبان ‏آموزی دوره ابتدایی مناطق دوزبانه از دیدگاه معلمان

دوره 6، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 79-98
احمد عربی؛ اصغر سلطانی

6.

تبیین عناصر برنامه درسی مبتنی بر طبیعت برای دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی

دوره 10، شماره 3، مهر 1401، صفحه 142-103
سلیمان آوری؛ علی حسینی خواه؛ مجید علی عسگری

7.

شیوه‌های تدریس معلمان با تأکید بر مهارت‌های تفکرانتقادی

دوره 6، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 143-163
حسین کریمیان

8.

طراحی الگوی برنامه‌درسی تربیت اخلاقی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران

دوره 6، شماره 4، دی 1397، صفحه 1-23
سید رمضان عقیلی؛ جمیله علم الهدی؛ کوروش فتحی واجارگاه

9.

طراحی مدل پارادایمی مدرسه زندگی: بر اساس نظریه داده بنیاد

دوره 10، شماره 3، مهر 1401، صفحه 330-300
شیوا ملکی؛ عادل زاهد بابلان؛ علی خالق خواه؛ حسین تقوی

10.

طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی دوره ابتدایی با تأکید بر هوش هیجانی

دوره 10، شماره 4، دی 1401، صفحه 117-82
غلامرضا شاکری؛ عفت عباسی؛ مسعود گرامی پور

11.

مدل ادراک و نگرش معلمان، متخصصان و اساتید دانشگاه نسبت به برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران

دوره 7، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 21-43
عباس پورسلیم؛ محبوبه عارفی؛ کورش فتحی واجارگاه



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب