1.

Semiotic and Cultural Analysis of English and Persian Advertising Slogans

دوره 1، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 39-61
Maryam Tarighatbin؛ Seyyed Shahabeddin Sadati

2.

بازتاب نقش نشانه‌شناسی در فرآیند گذر از فضا به مکان در مجموعه تاریخی سعدالسلطنه قزوین

دوره 8، شماره 32، آبان 1398، صفحه 47-64
نوشین سخاوت دوست؛ فریبا البرزی

3.

بررسی نقش تغییر ارزش های نشانه-معناشناختی در حکایتی از گلستان

دوره 1، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 153-170
مهسا خلیلی

4.

تحلیل کهن‌الگوییِ شخصیت مردانه در سینمای ایران؛ مطالعة موردی فیلم «شعله‌ور»

دوره 4، شماره 3، مهر 1401، صفحه 163-142
مجید سلیمانی ساسانی؛ معصومه شمس اسمعیلی؛ فائزه جبارپور

5.

ضرباهنگ روایت در قصّه‌های عامیانه کوتاه ایرانی انجوی‌ شیرازی از دیدگاه نشانه- معناشناسی گفتمانی در روایت‌های کلاسیک

دوره 2، شماره 2، اسفند 1402
وحید سجادی فر؛ موسی پرنیان؛ حمیدرضا شعیری

6.

مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند

دوره 6، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 270-296
ماندانا یوسفی؛ سیمون آیوازیان؛ ایمان رئیسی؛ جمال الدین سهیلی؛ کمال رهبری منش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب