1.

Considering the Mediating Factor of Civil Right Observance from pre-School Teachers’ Perspective

دوره 9، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 220-239
Shahram Jafardost bostani؛ Parivash Mohammadi Gheshlagh

2.

تاثیر روش تدریس مبتنی بر پداگوژی انتقادی هنری ژیرو بر آگاهی از حقوق شهروندی دانش آموزان

دوره 8، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 165-151
مهدی یعقوبی؛ عیسی برقی؛ سیروس اسدیان

3.

حمایت از حقوق اقلیت‌ها با توسل به رهیافت شهروندی چندفرهنگی

دوره 1، شماره 1، اسفند 1397، صفحه 49-31
جوانمیر عبدالهی؛ عباد روحی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب