1.

‌تأثیر‌‌ بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاه‌های ورزشی

دوره 1، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 174-149
فرشته فیروزیان؛ حسن بحرالعلوم؛ حوریه دهقانپوری

2.

قواعد حاکم بر قصد مشارکت کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در رقابتهای جمع‌سپاری بازاریابی براساس رویکرد تئوری مجموعة راف( مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان برند موتوسل)

دوره 8، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 132-159
نسرین ماه آورپور؛ معصومه حسین زاده شهری؛ ندا عبدالوند؛ محمد علی بابایی زکیلکی

3.

مصرف شبکه‌های اجتماعی و گرایش به رفتارهای پرخطر: تبیین جامعه شناختی جوانان 18 تا 29 ساله شهرستان ایذه

دوره 5، ویژه نامه 1402 (هنر و بازنمایی)، اسفند 1402
مرضیه شهریاری

4.

مصوّرسازی شبکه اجتماعی هم تألیفی و مطالعه روابط بین سنجه های مرکزیت با بهره وری علمی و کارآیی پژوهشگران حوزه آموزش از دور

دوره 7، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 65-86
اکبر باشکوه؛ محمود اکرامی؛ فرامرز سهیلی؛ احمد کریمی

5.

مطالعه تطبیقی تأثیر استفاده از بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی سنتی بر رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: بیمه های زندگی)

دوره 8، شماره 2، تیر 1400، صفحه 200-215
پری احدی؛ فاطمه صابریان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب