1.

طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته

دوره 6، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 46-67
مونا جامی پور؛ محمد طالاری؛ مهناز بهادری

2.

طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی

دوره 6، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 287-309
سجاد خالوزاده مبارکه؛ امیر مانیان؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری

3.

طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون

دوره 6، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 248-269
هوشیار صالحی؛ سلیمان ایرانزاده؛ حسین قره بیگلو؛ حسین بوداقی خواجه نوبر

4.

طراحی مدل نظری تجربه مشتری در موبایل اپلیکیشن‌های فروشگاهی با تأکید بر نظریه جریان

دوره 9، شماره 2، تیر 1401، صفحه 40-63
پریسا قندور؛ ناصر آزاد؛ عبدالله نعامی؛ فتانه علیزاده مشکانی

5.

واکاوی پدیدارشناسانه نقش اتاق تعویض لباس مراکز خرید در به یادآوری تجارب خرید

دوره 7، شماره 2، دی 1399، صفحه 1-23
کبری نجفی؛ کامبیز حیدرزاده؛ محسن خون سیاوش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب