1.

بررسی تأثیر انواع طنز بر ویروسی شدن پیام‌های تبلیغاتی: سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی

دوره 9، شماره 3، مهر 1401، صفحه 1-18
محمد رحیم اسفیدانی؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ نیما برمر

2.

تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های‌ اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری

دوره 6، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 105-124
مجید محمدشفیعی؛ یزدان رحمت آبادی؛ امید سلیمان زاده

3.

تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

دوره 7، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 22-46
منیژه حقیقی نسب؛ پری احدی؛ الهام حقدادی

4.

تاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط برند آنلاین: نقش تعدیل گری تجربه برند آنلاین

دوره 9، شماره 3، مهر 1401، صفحه 177-198
امین محمدی؛ حسین وظیفه دوست؛ کریم حمدی؛ فرهاد حسین زاده لطفی

5.

تأثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد)

دوره 7، شماره 2، دی 1399، صفحه 216-234
سید مرتضی غیور باغبانی؛ مرتضی رجوعی؛ عارف خوش اندام؛ علی پورنگ

6.

تحلیل عامل جنسیت در اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)

دوره 3، شماره 3، مهر 1401، صفحه 156-129
مریم خلیلی؛ هاشم کوزه چیان؛ مرجان صفاری

7.

تعاملات معلم و دانش‌آموزان در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد): رویکرد کیفی

دوره 9، شماره 4، دی 1400، صفحه 116-92
صابر شفیعی؛ محمد اکبری بورنگ؛ هادی پورشافعی؛ محمدعلی رستمی نژاد

8.

طراحی الگویی برای یادگیری غیررسمی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی (سنتز پژوهی)

دوره 9، شماره 3، مهر 1400، صفحه 22-1
صادق حامدی نسب؛ محسن آیتی؛ محمدعلی رستمی نژاد

9.

عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) با رویکرد داده‌کاوی

دوره 8، شماره 2، تیر 1400، صفحه 138-155
محمد صفاری؛ محمدمهدی پورسعید؛ علی اکبر نیک نفس

10.

مدل تاثیرگذاری تبلیغات شفاهی مشتری بر قصد خرید در شبکه‌های اجتماعی

دوره 8، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 160-190
زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمد تابش مقدم؛ سجاد فتاح ناصرآباد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب