1.

A Qualitative Study of Desirable Mental Health Education in First Secondary Schools

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 433-406
زهرا حدیدچی؛ فائزه ناطقی؛ محمد سیفی

2.

Designing the ideal model of life skills for high school talented centers

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 395-370
فریدون خضری؛ مصطفی قادری؛ فردین عبداللهی

3.

Developing an Entrepreneurship Curriculum for Child Laborers at Schools

دوره 10، شماره 1، تیر 2022، صفحه 100-120
Farnoush Kavehpisheh؛ Kourosh Fathi Vajargah؛ Mahboobeh Arefi؛ Mohammad Hassan Mubaraki

4.

Explaining and analyzing the elements of learning and the position of children and facilitators in nature schools

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 23-1
سلیمان آوری؛ علی حسینی خواه؛ مجید علی اصغری

5.

The Effect of Extra-Curricular Activities on Socio-Cultural Competence of EFL Students

دوره 1، شماره 2، آذر 2019، صفحه 99-121
Abdolreza Bagherzade Nimchahi؛ Parvonokhan Jamshedov؛ Ali Salimi Khorshidi

6.

آسیب‌شناسی آموزش آب در درس «انسان و محیط‌زیست» (پایه یازدهم، متوسطه دوم)

دوره 9، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 233-205
امیرعلی برومند؛ مهدی کلاهی

7.

اعتبار سنجی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی عمومی برای دوره دوم متوسطه نظری

دوره 9، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 42-23
رضا ابدام؛ عباس قلتاش؛ فائزه ناطقی

8.

تبیین اهداف الگوی برنامه درسی مسئله محور در دوره پیش دبستانی

دوره 1، شماره 4، آذر 1401، صفحه 100-80
حلیمه میرعرب رضی؛ حسین فکوری حاجی یار؛ کاظم شریعت نیا؛ علی اصغر بیانی

9.

تبیین چارچوب مفهومی برنامه‌درسی سنجش‌شده دوره کارشناسی: یک مطالعه کیفی

دوره 8، شماره 2، تیر 1399، صفحه 239-217
سید علی خالقی نژاد؛ اکبر هدایتی

10.

تجارب زیسته معلمان از کاربرد فناوری در برنامه درسی دوره متوسطه: یک مطالعه ی پدیدارشناسانه

دوره 11، شماره 4، دی 1402
سیروس منصوری؛ بهمن یاسبلاغی؛ فاطمه جعفری

11.

تجربیات زیسته معلمان استثنایی از چالش‌های تدریس مجازی در فضای جدید برنامه درسی

دوره 9، شماره 3، مهر 1400، صفحه 76-48
حمیده پاک‌مهر؛ صدیقه کاظمی

12.

تحلیل برنامه درسی تربیت زیبایی شناسی و شناسایی راهبردهای آموزشی زیبایی شناسانه در دانشگاه فرهنگیان

دوره 8، شماره 4، دی 1399، صفحه 192-164
علی ابراهیمی نیا؛ فیروزه زنگنه مطلق؛ حمید جعفریان یسار؛ مژگان محمدی نائینی

13.

تحلیل تجارب دبیران تاریخ دوره دوم متوسطه از عوامل و موانع تدریس در برنامه درسی تاریخ

دوره 9، شماره 2، تیر 1400، صفحه 216-184
پروین صمدی؛ سعیده بهروزی نژاد

14.

سنجش تطبیقی ضرباهنگ زمانی - مکانی برنامه‌ریزی درس‌های نظری و عملی جغرافیا در نظام برنامه‌ریزی دانشگاه

دوره 11، شماره 3، مهر 1402، صفحه 149-130
اسماعیل دویران

15.

شناسایی چارچوب تدریس‌پژوهی در راستای بهبود اجرای برنامه‌های درسی در دوره ابتدایی

دوره 10، شماره 4، دی 1401، صفحه 211-182
رضا معصومی نژاد؛ قهرمان مددلو؛ زهرا بابائی؛ یاسمن معصومی نژاد؛ عطیه لامعی

16.

شناسایی شاخص های روش های یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها

دوره 8، شماره 2، تیر 1399، صفحه 36-1
مصطفی باقریان فر؛ احمدرضا نصر اصفهانی؛ محمد رضا آهنچیان

17.

شناسایی مؤلفه‌های توسعه فرهنگ پژوهش در مدارس ابتدایی

دوره 10، شماره 2، تیر 1401، صفحه 87-61
پروین رزمجوئی؛ رضا زارعی؛ نادر شهامت؛ مسلم صالحی

18.

طراحی الگوی برنامه درسیِ پژوهش کاربردی برای دانش آموزان دوره ابتدایی

دوره 8، شماره 3، مهر 1399، صفحه 122-97
عباس حضرتی؛ سید احمد هاشمی؛ عباس قلتاش؛ علی اصغر ماشینچی

19.

واکاوی پدیده تدریس برای آزمون در درس زیست‌شناسی

دوره 11، شماره 3، مهر 1402، صفحه 113-84
غلامرضا یادگارزاده؛ محبوبه خسروی؛ فاطمه صادقی سینی

20.

واکاوی مؤلفه‌های رهبری برنامه درسی در مدارس ایران

دوره 11، شماره 2، تیر 1402، صفحه 193-171
ناهید فضلی؛ علی خلخالی؛ نادر نادری؛ جواد سلیمانپور

21.

وضعیت مؤلفه‌های الگوی برنامه درسی کارورزی دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان (امکان‌سنجی اجرا)

دوره 9، شماره 2، تیر 1400، صفحه 155-127
اسماعیل رحیمی؛ علیرضا عصاره؛ قدسی احقر



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب