1.

بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت

دوره 3، شماره 2، تیر 1401، صفحه 60-30
حمیدرضا گوهر رستمی؛ کبری پور یوسفی؛ نوشین بنار؛ سمانه نظری

2.

تاثیر وفاداری به تیم ملی بر میزان ریسک پذیری گردشگران ایرانی نسبت به میزبان جام ملتهای آسیا (2019 امارات)

دوره 3، شماره 2، تیر 1401، صفحه 177-151
فرهاد فتحی؛ فریبا عسکریان؛ مایک راینر

3.

رابطه بین بازاریابی سبز و ادراک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی

دوره 2، شماره 4، دی 1400، صفحه 65-97
فرشاد یزدانی؛ محمدباقر فرقانی اوزرودی؛ علی یعقوبی

4.

رابطه بین سبک‌های تصمیم‌گیری و قدرت اجتماعی مصرف‌کنندگان برندهای ورزشی تنیس روی میز (مقایسه برند داخلی و خارجی)

دوره 4، شماره 2، تیر 1402، صفحه 20-47
وحید آقایی؛ شهرام نظری؛ رسول نوروزی سیدحسینی

5.

رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها)

دوره 7، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 72-88
مژگان خدامرادپور؛ مهرداد محرم زاده؛ مظفر یکتایار

6.

شناسایی و اولویت بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP

دوره 1، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 149-129
محمد سررشته داری؛ محمد پورکیانی؛ فرشاد امامی

7.

مقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و با‌سابقه‌ باشگاه‌های تندرستی شهر اصفهان

دوره 3، شماره 3، مهر 1401، صفحه 98-68
حسین علی محمدی؛ حسین کردلو؛ جواد ادبی فیروز جاه؛ نرگس گرامی

8.

نقش راهبردهای بازاریابی مبتنی بر تجربه بر روی وفاداری طبیعت گردها (مورد مطالعه: طبیعت گردی در استان کردستان)

دوره 7، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 1-21
عابدین پویا؛ منصور ایراندوست؛ هیرش سلطان پناه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب