1.

بررسی نقش توضیحی پریشانی و اجتناب اجتماعی، انگیزه و خودکارآمدی تحصیلی در تبیین اضطراب کلاس زبان خارجی

دوره 7، شماره 4، دی 1398، صفحه 254-238
اسماعیل سلیمانی؛ مهدی سرخوش؛ رقیه نوری پورلیاولی؛ بهناز دهقان؛ سیمین حسینیان

2.

نقش همزمانی آموزش دروس پایه طراحی در ارتقای هوش هیجانی، خلاقیت و انگیزه تحصیلی دانشجویان معماری (مورد مطالعه: درس مقدمات طراحی معماری دو)

دوره 7، شماره 3، مهر 1398، صفحه 139-117
بابک مطیعی؛ فاطمه مهدیزاده سراج؛ قادر بایزیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب