1.

A phenomenological Analysis of the Teachers' Perceptions and Lived Experiences of Educational Leadership

دوره 9، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 166-190
maryam shafiei sarvestani؛ abbas rajaei azarkhavarani؛ farshad rashidi

2.

Compilation and presentation of cross-indicators of innovative and synergistic actions among school

دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 293-271
aliakbar dolati؛ seyydali siadat؛ hadi dehgani

3.

Conceptualization of Wisdom based Principals

دوره 7، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 1-22
Mohamad Nourozian Amiri؛ Ali Khalkhali؛ Zohreh Shakibaei

4.

Designing and validating a model for assessing the personal excellence of school teachers

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 132-106
میثم قویدل باجگیران؛ مسلم چرابین؛ الهام فریبرزی؛ احمد اکبری

5.

Designing a Pattern of Social Deprivation Factors for School Students in Western Iran

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 219-235
حمیده ژیان باقری؛ محمد خوجیف

6.

Factors Affecting’ Organizational Behavior

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 23-45
jafar torkzadeh؛ elham razi؛ zahra najafi

7.

Identifying the Factors of Student Misbehavior in the Classroom and Presenting its Management Strategies in Schools

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 99-79
بهزاد نادرنژاد؛ فردین عبدالهی؛ فردین باتمانی

8.

Modeling the Structural Relationship between Leadership Worldview and Power of Response to Environment with the Mediating Role of Organizational Solidarity

دوره 9، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 497-472
Jafar Torkzadeh؛ Zahra Najafi

9.

Perception of lived experiences of elementary school teachers from successful school principals in crisis situations

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 173-149
یاسر صیادی؛ حبیب سلیمانی

10.

Predicting Social Undermining based on Teachers'''' Perceptions of Different Types of Organizational Culture in Schools

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 148-127
معصومه محترم؛ سمیرا زمانی

11.

Realizing the characteristics of school organizational structure in the Fundamental Reform Document of Education (FRDE) in the Islamic Republic of Iran

دوره 7، شماره 2، شهریور 2019، صفحه 273-303
Seyedeh bahareh Boutorabi؛ Rezvan Hosseingholizadeh؛ Behrooz Mahram

12.

School-Based Management: Obstacles and Solutions, a Phenomenological Study

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 105-92
مهدی صالحی؛ زانیار بازگیر؛ عادل ازکات

13.

Style of education, socio-economic status of the family and school factors on student achievement through the mediation of a sense of belonging to school

دوره 9، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 240-268
hamid Sarkhosh؛ maryam sameri؛ Mohammad Hassani

14.

Using Phenomenological analysis to represent the factors of some principals to Exploit Subordinates in school

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 302-276
سیده محبوبه سیدعلیان؛ کیوان صالحی

15.

گونه‌های مراکز آموزشی در ایران و شیوه‌های تدریس در آن‌ها: از سدۀ سوم تا هفتم هجری

دوره 10، شماره 4، دی 1401، صفحه 57-33
سید برهان تفسیری؛ فرزاد پارسا



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب