1.

بررسی رفتار مصرف‌کننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان داده‌ها

دوره 7، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 160-182
سید محسن موسوی؛ سید فتح اله امیری عقدایی

2.

مدل سازی ساختاری - تفسیری انگیزه های توزیع‌کنندگان در خلق ارزش کالا (مطالعۀ موردی: کفش تبریز)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 23 اردیبهشت 1403
هردی عمر محمدامین الجاف؛ صمد عالی؛ یعقوب علوی متین؛ علیرضا بافنده زنده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب