1.

Presenting Talent Management Model in Tehran City Schools: A Qualitative Study

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 50-29
غلامرضا عزیزی؛ میترا عزتی؛ امیرحسین محمدداودی

2.

اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر تاب آوری تحصیلی در تعلل ورزی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان

دوره 7، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 233-249
یحیی یاراحمدی؛ ناهید نادری؛ مریم اکبری؛ ابوالقاسم یعقوبی

3.

اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر استدلال ریاضی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 اسفند 1402
زهرا علی زاده؛ شهرام واحدی؛ رحیم بدری گرگری؛ داود طهماسب زاده شیخلار

4.

بررسی پدیدارشناسانة علل گرایش به تقلب تحصیلی و روش‌های تقلب تحصیلی از دیدگاه و تجربیات دانش‌آموزان متقلب

دوره 4، شماره 2، آذر 1395، صفحه 113-128
ارش شهبازیان خونیق؛ ابوالفضل فرید؛ رامین حبیبی کلیبر

5.

تأثیر قصه‌گویی دیجیتال بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش‌آموزان دوم ابتدایی

دوره 10، شماره 3، مهر 1401، صفحه 173-143
زهرا یزدانی؛ حمید رضا مقامی؛ فاطمه اسدی؛ مریم رجبیان ده زیره

6.

تحول ناشی از رویکرد تدریس مشارکتی از نوع تکنیک جیک‌ساو بر رشد مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان در دروس زبان انگلیسی و عربی

دوره 4، شماره 2، آذر 1395، صفحه 129-145
یحیی صفری؛ کیوان عزیزی؛ نسرین یوسف پور؛ اسلام محمدی گلینی

7.

درک و میزان بهره‌گیری معلمان از «سنجش اصیل» در فرایند یاددهی- یادگیری

دوره 11، شماره 4، دی 1402
ناصر شیربگی؛ هانا احمدی؛ صنم شیربگی

8.

رهیافتی پدیدارشناسانه بر تجارب زیسته معلمان ابتدایی از آموزش مجازی دانش‌آموزان در شرایط کرونا (COVID-19)

دوره 10، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 162-131
عبدالله رحیمی؛ هایده احمدی؛ ادریس رستمی

9.

طراحی الگوی یاددهی- یادگیری برای دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی (مورد مطالعه شهر تهران)

دوره 11، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 65-40
فرشته فلاحتی‌نژاد؛ امیر حسین مهدیزاده؛ عباس قلتاش؛ علیرضا عراقیه؛ بتول فقیه آرام

10.

طراحی مدل پارادایمی مدرسه زندگی: بر اساس نظریه داده بنیاد

دوره 10، شماره 3، مهر 1401، صفحه 330-300
شیوا ملکی؛ عادل زاهد بابلان؛ علی خالق خواه؛ حسین تقوی

11.

طراحی مدل مفهومی جامع ویژگی‌های درس تربیت‌بدنی از دیدگاه دانش-آموزان

دوره 11، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 237-211
پروین ارشدی؛ سعید صادقی بروجردی؛ مظفر یکتایار

12.

طراحی و اعتباریابی الگوی هدایت تحصیلی

دوره 11، شماره 3، مهر 1402
یحیی سالاری؛ مریم اسلام پناه

13.

طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی دوره ابتدایی با تأکید بر هوش هیجانی

دوره 10، شماره 4، دی 1401، صفحه 117-82
غلامرضا شاکری؛ عفت عباسی؛ مسعود گرامی پور

14.

هنجاریابی آزمون شناسایی حرف- کلمه در دانش‌آموزان شهرستان ایلام

دوره 1، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 50-67
زینب میهن دوست

15.

واکاوی مولفه‌های تربیت حرفه‌ای مبتنی بر شایستگی دانش‌آموزان پسر متوسطه دوم: یک مطالعه سنتزپژوهی

دوره 11، شماره 4، دی 1402
علی بختیاری؛ مرتضی سمیعی زفرقندی؛ فرشته افکاری؛ علی اکبر خسروی بادبادی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب