1.

اثربخشى مداخله آموزشی غنی‌سازی زندگى زناشویی با رویکرد متمرکز بر هیجان در دوران باردارى بر رضایت زناشویی زوجین پس از تولد اولین فرزند

دوره 7، شماره 2، بهمن 1396، صفحه 55-81
مهسا فروغی؛ فریبرز باقری؛ حسن احدی؛ محمدعلی مظاهری

2.

بررسی پیشران‌های قصد استفاده‌ی مجدد در کسب و کارهای اشتراکی همتا به همتا ( مورد مطالعه: تپسی )

دوره 9، شماره 2، تیر 1401، صفحه 1-19
وحید مکی زاده؛ فاطمه شراعی

3.

تاثیر احساسات بر رضایت، هواداری و مقاصد رفتاری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 1، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 148-133
محمد پورکیانی؛ محمدرضا برومند؛ سید عماد حسینی؛ علی افروزه

4.

تحلیل جامعه شناختی میزان اثرگذاری صدا و سیمای سراسری، شبکه استانی و شبکه‌های ماهواره‌ای کُردی بر ابعاد هویت جمعی ساکنان منطقۀ اورامانات

دوره 5، شماره 4، دی 1402، صفحه 92-107
مرتضی سعیدیان؛ احمد رضایی

5.

تحلیل عوامل موثر بر تمایلات رفتاری گردشگران به مقصد در بازدید از رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس

دوره 8، شماره 3، آبان 1400، صفحه 79-99
عبدلحمید زیتونلی؛ نعمت اله سودی سودی

6.

رابطه اوقات‌فراغت جدی و رضایت از فراغت با میانجی‌گری مشارکت تفریحی در ورزشکاران آماتور والیبال

دوره 3، شماره 2، تیر 1401، صفحه 120-89
مرجان صفاری؛ فریبا فیاضی؛ رسول نوروزی سید حسینی

7.

سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری

دوره 3، شماره 3، دی 1395، صفحه 22-42
مهدی نداف؛ پریسا قنبری عدیوی؛ عبدالهادی درزیان عزیزی

8.

هم سنجی اثربخشی طرح‌واره درمانی و روایت درمانی هنگام به هم پیوستن هر یک از آن‌ها با برنامه غنی‌سازی زناشویی بر گرایش به پیمان‌شکنی زناشویی و رضایت زناشویی

دوره 7، شماره 2، بهمن 1396، صفحه 27-54
عمر کیانی پور؛ فرشاد محسن زاده؛ کیانوش زهراکار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب