1.

بررسی آمادگی معلمان در پذیرش پلتفرم شاد براساس مدل پذیرش مبتنی بر نگرانی در دوران همه‌گیری کرونا

دوره 11، شماره 3، مهر 1402، صفحه 83-61
الهام اکبری؛ طاهره یزدی نژاد؛ اسما یزدی؛ رضوان نظری

2.

بررسی میزان تطابق فعالیت‌ها و روش‌های تدریس در دوره‌های یادگیری الکترونیکی با نظریه‌های یادگیری

دوره 5، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 17-31
سیدجمال بارخدا؛ نوری براری؛ مرتضی رضایی زاده؛ اباصلت خراسانی؛ محسن حاج زین العابدینی

3.

رابطه ویژگی‌های دانشجویان با نظر آنان نسبت به سامانه درسی الکترونیکی: مورد دوره کارشناسی علوم ارتباطات

دوره 10، شماره 3، مهر 1401، صفحه 299-278
کاوه بازرگان

4.

رهیافتی پدیدارشناسانه بر تجارب زیسته معلمان ابتدایی از آموزش مجازی دانش‌آموزان در شرایط کرونا (COVID-19)

دوره 10، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 162-131
عبدالله رحیمی؛ هایده احمدی؛ ادریس رستمی

5.

شناسایی چالش‌های نظام یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی

دوره 1، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 40-14
فاطمه نارنجی ثانی؛ محمد رضا کرامتی؛ پریسا مهماندوست؛ سمانه حجازی

6.

شناسایی راهبردهای آموزش دروس مهارتی و کارگاهی در دوره همه‌گیری کووید-19

دوره 10، شماره 2، تیر 1401، صفحه 38-22
هادی براتی؛ محمد خوب چهره

7.

واکاوی تعاملات عناصر آموزشی در اجتماعات یادگیری حضوری، الکترونیکی و ترکیبی: پدیدارشناسی کیفی

دوره 11، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 115-92
وجیهه کریمی؛ زهرا باقری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب