1.

Classroom Management as an Image of School Management: Predicting Academic buoyancy and Educational Performance Students

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 49-28
محسن حاجی‌تبار فیروزجایی

2.

Predicting Social Undermining based on Teachers'''' Perceptions of Different Types of Organizational Culture in Schools

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 148-127
معصومه محترم؛ سمیرا زمانی

3.

Teacher`s Awareness and Attitude towards the Concepts and Commandments of the Fundemental Transformation Document (FTD) of the Ministry of Education in Kurdistan Province

دوره 7، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 57-31
Talib Mohammadi؛ rafigh hasani؛ Majid Mohammadi

4.

Training transfer in school: integrating the theory of organizational support into the theory of planned behavior

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 405-389
حاتم فرجی ده‌‌سرخی؛ ابوالفضل بختیاری

5.

ارزشیابی سطح دانش و نگرش ‌معلمان مدارس در ارتباط با پژوهش تربیتی

دوره 6، شماره 4، دی 1397، صفحه 46-65
علی نوری؛ هدایت الله اعتمادی زاده

6.

توصیفی از معلم شدن من: خودمردم‌نگاری یک دانش‌آموختۀ دانشگاه فرهنگیان

دوره 5، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 71-97
مهدی قنبری؛ لیلا الماسی

7.

چالش‌های پیش‌پای دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلمان مصلح اجتماع از منظر دانشجومعلمان

دوره 9، شماره 4، دی 1400، صفحه 253-224
مراد یاری دهنوی؛ سارا اسدپور

8.

رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان جدیدالورود از اولین سال تدریس

دوره 8، شماره 4، دی 1399، صفحه 144-123
مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ خاطره محمد جعفری؛ مریم صفری؛ پریسا معارف؛ فاطمه میرغفاری؛ راحیل ناصری جهرمی

9.

مدل بومی ارتقای آگاهی و نگرش معلمان استان کردستان نسبت به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

دوره 7، شماره 3، مهر 1398، صفحه 264-243
طالب محمدی؛ رفیق حسنی؛ مجید محمدی

10.

واکاوی تجارب معلمان کلاس اول ابتدایی از نتایج بازی‌های آموزشی در همه‌گیری کرونا

دوره 9، شماره 4، دی 1400، صفحه 177-153
فهیمه کشاورزی؛ رضا ناصری جهرمی؛ سولماز خادمی؛ مرضیه عبدالوهاب؛ زهرا حسام پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب