1.

Classroom Management as an Image of School Management: Predicting Academic buoyancy and Educational Performance Students

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 49-28
محسن حاجی‌تبار فیروزجایی

2.

Style of education, socio-economic status of the family and school factors on student achievement through the mediation of a sense of belonging to school

دوره 9، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 240-268
hamid Sarkhosh؛ maryam sameri؛ Mohammad Hassani

3.

اثربخشی برنامه آموزشی سرزندگی تحصیلی بر عملکرد تحصیلی، اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان

دوره 6، شماره 2، تیر 1397، صفحه 163-182
حبیب اله ابراهیمی بخت؛ یحیی یاراحمدی؛ حسن اسدزاده؛ حمزه احمدیان

4.

اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر تاب آوری تحصیلی در تعلل ورزی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان

دوره 7، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 233-249
یحیی یاراحمدی؛ ناهید نادری؛ مریم اکبری؛ ابوالقاسم یعقوبی

5.

اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر استدلال ریاضی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول

دوره 12، شماره 4، فروردین 1403
زهرا علی زاده؛ شهرام واحدی؛ رحیم بدری گرگری؛ داود طهماسب زاده شیخلار

6.

بررسی نقش تعدیل کنندگی خودنظارتی در رابطه ی بین ادراک از ساختار کلاس و تعلل ورزی تحصیلی مطالعه موردی: دانش آموزان متوسطه اول شهر گچساران

دوره 9، شماره 2، تیر 1400، صفحه 247-217
محمدرحیم جعفرزاده؛ اکبر باشکوه؛ شیوا داردل

7.

بررسی نقش فعالیت‌های فوق‌برنامه در عملکرد تحصیلی با توجه به نقش میانجی خلاقیت

دوره 7، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 87-107
پروین نظری؛ فاروق یزدان ستا

8.

رابطه سبک‌های تدریس اعضای هیات علمی با اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان

دوره 11، شماره 3، مهر 1402، صفحه 175-150
اصغر زمانی؛ مهتاب پورآتشی؛ مصطفی باقریان فر

9.

سنجش اثربخشی آموزش به روش معکوس بر عملکرد تحصیلی و انگیزش یادگیرندگان

دوره 11، شماره 2، تیر 1402، صفحه 122-100
طالب زندی؛ فرزانه پاشایی؛ سحر قاضی

10.

فراتحلیل متغیرهای مرتبط با عملکرد دانش آموزان دوره ابتدایی در مهارت خواندن

دوره 6، شماره 2، تیر 1397، صفحه 33-48
بهزاد رسولزاده

11.

مدل‌یابی ساختاری روابط بین سرسختی روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی‌ احساس انسجام در دانش‌آموزان متوسطه اول

دوره 11، شماره 3، مهر 1402، صفحه 235-213
اکبر باشکوه؛ محمد باقر اکبرپور؛ محمد رحیم جعفرزاده

12.

نقش تمرکز بر آموزش و بهینه‏سازی زمان آموزش معلم در کلاس بر عملکرد تحصیلی با میانجی‏گری رضایت تحصیلی

دوره 11، شماره 2، تیر 1402، صفحه 214-194
محسن حاجی تبار فیروزجایی؛ امید آزاد؛ الهام اکبری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب