1.

اولویت بندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی

دوره 6، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 134-148
سعید میر؛ علی رشیدپور

2.

بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران)

دوره 2، شماره 2، خرداد 1393، صفحه 61-74
علی مروتی شریف آبادی؛ امیر خانلری؛ هانی شفق

3.

برندسازی شهری در راستای توسعه گردشگری خلاق به کمک مدل مدیریت برندشهری (CBM)- مورد مطالعه‌: شهرجونقان

دوره 10، شماره 40، آبان 1400، صفحه 27-42
زهره اسدی؛ حمید محمدی

4.

تحلیل محتوای کمی روند پژوهش‌های مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران

دوره 1، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 52-22
سید مرتضی عظیم زاده؛ رضا حیدری؛ مسعود دارابی؛ کیانوش شجیع

5.

رابطه بازی وارسازی، درگیری با برند و ارزش برند از منظر مشتریان

دوره 9، شماره 3، مهر 1401، صفحه 88-112
کبری بخشی زاده برج؛ بهاره هشیار مقدم؛ رقیه صالحیان فرد

6.

رابطه بین سبک‌های تصمیم‌گیری و قدرت اجتماعی مصرف‌کنندگان برندهای ورزشی تنیس روی میز (مقایسه برند داخلی و خارجی)

دوره 4، شماره 2، تیر 1402، صفحه 20-47
وحید آقایی؛ شهرام نظری؛ رسول نوروزی سیدحسینی

7.

شناسایی عوامل موثر بر شکل‌گیری برندهای گورستانی بر پایه ادراک مصرف‌کننده (موردمطالعه گروه شرکت های نوشیدنی صنعت مواد غذایی)

دوره 9، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 134-157
سید نجم الدین موسوی؛ یوسف زرنگاریان؛ معصومه مومنی مفرد؛ صابر تقی پور

8.

شناسایی مولفه های تدریس در دانشگاه های برند (مطالعه موردی دانشگاه صنعتی شریف)

دوره 9، شماره 4، دی 1400، صفحه 152-117
علی کشاورز زاده؛ خلیل غلامی؛ نعمت اله عزیزی

9.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده

دوره 5، شماره 2، بهمن 1397، صفحه 83-110
حامد بزرگ خو؛ مسعود کیماسی؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ محمدصالح ترکستانی

10.

نوع شناسی نفرت از برند در استفاده‌کنندگان تلفن همراه

دوره 8، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1-20
سید نجم الدین موسوی؛ ایوب شیخی زاده؛ ًصابر تقی پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب