1.

A Model Representation with Grounded Theory approach for Nature Schools Development in Iran

دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 123-103
farzaneh soleimani؛ Nader Soleimani؛ akhtar Jamali؛ Reza Shabannejad Khas

2.

Design of process model for developing educational leader’s skills: a Qualitative Research

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 508-484
حامد رنجبر؛ نادر سلیمانی؛ حمید شفیع‌زاده

3.

Identifying and Measuring the Components of High School Teachers Development (Case Study: Tehran Province)

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 129-150
mehri ghanizadeh؛ Parivash jafari؛ Nadergholi Ghourchian

4.

ارائه مدل راهبرد اقیانوس آبی در باشگاه‌های ورزشی

دوره 1، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 128-110
الهام مشکل گشا؛ رسول نظری

5.

برنامه ریزی ترابری شهری و توسعه اجتماعی (مطالعه تطبیقی ایران و فرانسه)

دوره 1، شماره 2، خرداد 1391، صفحه 87-100

6.

شناسایی موانع توسعه برند لیگ برتر فوتبال ایران با تلفیق رویکرد کارت امتیازی متوازن و تحلیل سلسله مراتبی

دوره 2، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 131-155
نگار قلی پور؛ حسین عیدی؛ بهرام یوسفی

7.

شناسایی مؤلفه‌های توسعه فرهنگ پژوهش در مدارس ابتدایی

دوره 10، شماره 2، تیر 1401، صفحه 87-61
پروین رزمجوئی؛ رضا زارعی؛ نادر شهامت؛ مسلم صالحی

8.

مدل توسعه گردشگری فرهنگی در استان کردستان

دوره 11، شماره 43، مرداد 1401، صفحه 41-54
مهدی کروبی؛ محمدتقی تقوی فرد؛ سوران احمدی زاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب