1.

Designing the ideal model of life skills for high school talented centers

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 395-370
فریدون خضری؛ مصطفی قادری؛ فردین عبداللهی

2.

Identification of effective factors on empowerment of schools with emphasis on social care system of students

دوره 7، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 283-260
Akram Hossini Sangrizeh؛ Kiomars Niazazari؛ Taraneh Enayati

3.

Identifying factors affecting the quality of schools and investigation schools status quo: the mixed method research

دوره 5، شماره 1، آذر 2017، صفحه 173-193
Rouhollah Mahdiuon؛ Nezamoddin pahang؛ Behboud yariqoli

4.

اثر بخشی آموزش خودمراقبتی در فضای مجازی به دانش‌آموزان بر ابعاد سلامتی (روانی، اجتماعی و جسمانی) و رضایت‌مندی از زندگی شخصی

دوره 10، شماره 4، دی 1401، صفحه 257-238
رشید احمدی فر؛ صباح عبدی

5.

اثربخشی برنامه آموزشی سرزندگی تحصیلی بر عملکرد تحصیلی، اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان

دوره 6، شماره 2، تیر 1397، صفحه 163-182
حبیب اله ابراهیمی بخت؛ یحیی یاراحمدی؛ حسن اسدزاده؛ حمزه احمدیان

6.

تعاملات معلم و دانش‌آموزان در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد): رویکرد کیفی

دوره 9، شماره 4، دی 1400، صفحه 116-92
صابر شفیعی؛ محمد اکبری بورنگ؛ هادی پورشافعی؛ محمدعلی رستمی نژاد

7.

فراتحلیل متغیرهای مرتبط با عملکرد دانش آموزان دوره ابتدایی در مهارت خواندن

دوره 6، شماره 2، تیر 1397، صفحه 33-48
بهزاد رسولزاده

8.

کنشگری والدین و معلمان از چالش‌ها و نوآوری‌های آموزش در دوران پاندمی کووید 19 : پژوهشی کیفی مبتنی بر رهیافت پدیدارشناختی

دوره 9، شماره 4، دی 1400، صفحه 325-300
مرضیه شهریاری؛ زهرا شیرازی

9.

مدل یابی ساختاری روابط بین سرسختی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی احساس انسجام در دانش آموزان متوسطه اول

دوره 12، شماره 4، فروردین 1403
اکبر باشکوه؛ محمد باقر اکبرپور؛ محمد رحیم جعفرزاده

10.

مطالعه جامعه شناختی نسبت ابعاد چهارگانه هویت (مطالعه موردی دانش آموزان شهر سنندج)

دوره 4، شماره 2، تیر 1401، صفحه 173-155
محمود علیگو؛ مجید موحد؛ احسان حمیدی زاده

11.

هم‌سنجی تأثیر آموزش مدیریت خشم با آموزش همدلی در پرخاشگری دانش‌آموزان دختر

دوره 5، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 185-201
سیمین غلامرضایی؛ غفار نصیری هانیس؛ افسانه منصوری جلیلیان؛ حسین حسینی؛ مریم مهدی عراقی

12.

هنجاریابی آزمون شناسایی حرف- کلمه در دانش آموزان شهرستان ایلام

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 31 شهریور 1398
زینب میهن دوست

13.

واکاوی نقش تکنیک اطناب‌گویی و رمزگردانی در بهبود مهارت گفتاری دانش‌آموزان

دوره 10، شماره 2، تیر 1401، صفحه 217-193
سارینا فریادی؛ مالک پناهی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب