1.

Caring Leadership of School Principals: A qualitative study

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 305-324
Ali Nazari؛ Rafigh Hasani؛ Naser Shirbagi

2.

Designing a Desirable Authentic Leadership Model for Principals

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 27-1
محمدرضا عباس‌پور؛ احمد اکبری؛ مهدی زیرک؛ حسین مؤمنی مهمویی

3.

Design of process model for developing educational leader’s skills: a Qualitative Research

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 508-484
حامد رنجبر؛ نادر سلیمانی؛ حمید شفیع‌زاده

4.

Teacher leadership and The Scale of its Measurement in Schools

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 217-236
reza hoveida؛ seyed hedayatollah davarpanah؛ hamed rezaeian

5.

The study of the relationship between leadership styles school principals with organizational skills of time management

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 1-18
Mohsen Asghari؛ Ali Yazdkhasty؛ Sayed Ahmad Madani

6.

the study relationship between Transformational Leadership and organizational agility with role Knowledge sharing of the mediator

دوره 7، شماره 2، شهریور 2019، صفحه 212-235
ezatollah ghadampour؛ maryam zandkarimi

7.

Validation Leadership Worldview Scale for Public Schools Principals

دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 269-253
jafar torkzadeh؛ Zahra Najafi


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب