1.

Eco-critical Praxis: Unravelling and Recuperating Eco-trauma in Leslie Marmon Silko’s Gardens in the Dunes

دوره 5، شماره 2، مرداد 2023، صفحه 29-44
Shokofeh Zorriyeh Habib؛ Leila Baradaran Jamili

2.

Explaining and analyzing the elements of learning and the position of children and facilitators in nature schools

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 23-1
سلیمان آوری؛ علی حسینی خواه؛ مجید علی اصغری

3.

Mankind’s Relationship with the Environment in Jeff VanderMeer’s Annihilation

دوره 5، شماره 2، مرداد 2023، صفحه 45-62
Hossein Mohseni

4.

The Detrimental Impacts of Poppy Monoculture on Indigenous Subjects, Plants and Animals in Amitav Ghosh's Sea of Poppies

دوره 1، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 21-37
Fazel Asadi Amjad؛ Peyman Amanolahi Baharvand

5.

انطباق ماهوی میان مضامین شهر و طبیعت در اشعارسهراب سپهری با اندیشمندان حوزه طراحی محیطی

دوره 2، شماره 5، اسفند 1391، صفحه 73-79

6.

تبیین عناصر برنامه درسی مبتنی بر طبیعت برای دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی

دوره 10، شماره 3، مهر 1401، صفحه 142-103
سلیمان آوری؛ علی حسینی خواه؛ مجید علی عسگری

7.

تصویر ذهنی کودکان از منظر خیابان‌های شهری

دوره 6، شماره 24، آبان 1396، صفحه 27-40
علی اسدپور؛ پریا برزگر؛ نیلوفر کشاورزی

8.

تطور مفهوم طبیعت از یونان باستان تا دوران معاصر، با تاکید بر وجوه فلسفی و سیاسی جنبش رمانتیسیسیم

دوره 4، شماره 4، دی 1401، صفحه 142-156
سارا هاشمی؛ علیرضا نیکویی؛ رضا چراغی

9.

نقد و بررسی دیدگاه‌های مختلف در مورد نسبت بین عام و مطلق در مذاهب خمسه

دوره 4، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 29-1
مرتضی چیت سازیان؛ مهدی نریمانپور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب