1.

An Examination of the Performance of the Comprehensive Eco-Schools: A Case Study of Tehran

دوره 7، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 134-121
omid mehni؛ soheila mokhtari؛ mansoureh mashayekhi؛ ALI MOHAMMAD ahmadvand

2.

Designing a media upbringing process pattern in schools

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 60-41
غلامرضا رحیمی طالخونچه؛ فائزه تقی پور؛ اکبر اعتباریان خوراسگانی

3.

Designing a Model for the Competency of education Administrators for Use in the Evaluation Center

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 139-118
حسین خنیفر؛ صلاح الدین ابراهیمی؛ علی سیفی؛ بی بی مرجان فیاضی

4.

Designing a Model to Organizational Indifference for Secondary school teachers in Tehran

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 267-244
معصومه منصوری‌کیا؛ حمید شفیع‌زاده؛ نادر سلیمانی

5.

Factors Affecting’ Organizational Behavior

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 23-45
jafar torkzadeh؛ elham razi؛ zahra najafi

6.

Investigation of Human Resources and Educational Environment of Preschool Centers

دوره 7، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 81-58
HOJJATOLLAH DARAFSH؛ Ali Biremi؛ Ziba Ramezani

7.

Islamic-Iranian Model of Osveh Principals in Educational System: A qualitative Approach

دوره 4، شماره 2، خرداد 2016، صفحه 1-21
Mahdi Mohammadi؛ Jafar Jahani؛ Maryam SHafiee sarvestani؛ Meisam Latifi؛ Tayebeh Verdi alaei

8.

Model of Secondary School Principals Competency in Tehran

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 278-246
عباس عباسپور؛ علی خورسندی طاسکوه؛ محبوبه خسروی؛ محمد تقی تقوی فرد؛ حمید عظیمی مقدم

9.

Predicting Social Undermining based on Teachers'''' Perceptions of Different Types of Organizational Culture in Schools

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 148-127
معصومه محترم؛ سمیرا زمانی

10.

Prioritizing Factors Affecting School Financing in Kurdistan Province

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 118-100
رضا جامعی؛ محمد اسماعیلی؛ سیامک رنجوری

11.

Provide a template for stakeholder participation in the selection of school principals in khorasan razavi based on grounded theory

دوره 7، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 209-178
Rasool Alijani؛ aliakbar aminbeidokhti؛ shahrokh makvand hoseini

12.

Realizing the characteristics of school organizational structure in the Fundamental Reform Document of Education (FRDE) in the Islamic Republic of Iran

دوره 7، شماره 2، شهریور 2019، صفحه 273-303
Seyedeh bahareh Boutorabi؛ Rezvan Hosseingholizadeh؛ Behrooz Mahram

13.

Relationship between Teachers’ Organizational Silence And Their Organizational Memory in Girls High Schools in Shiraz

دوره 5، شماره 1، آذر 2017، صفحه 1-21
Maryam ShafieeSarvestani؛ Mehdi Mohammadi؛ Zahra KHalili

14.

The Exploring Talent Management Process of High Schools Teachers at Ardabil City

دوره 7، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 252-274
hasan ahmadi؛ masoud moradi؛ ali khalegh khah؛ adel zahed babelan

15.

The relationship between Spirituality in Workplace with Organizational Health and principals Organizational Commitment of the High Schools of Ahvaz

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 123-142
HOJJATOLLAH DARAFSH؛ Marjan Golshanpour

16.

The Role of Talent Management in the Organizational Health

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 47-61
HOJJATOLLAH DARAFSH؛ Hamid Farhadirad؛ Azita Abhark

17.

اثربخشی آموزش درس‌پژوهی بر صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان دوره ابتدایی

دوره 11، شماره 3، مهر 1402، صفحه 16-1
مهدی احمدی؛ محمد آرمند؛ قدسی احقر

18.

بررسی رابطه بین مؤلفه‌های توانمندسازی با سرمایه فکری مدیران آموزش و پرورش

دوره 2، شماره 2، تیر 1402، صفحه 75-49
مریم افراطی؛ مریم تقوایی یزدی

19.

شناسایی ابعاد پرورش مدیران مدارس و ارائه مدل مطلوب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 آذر 1401
عباس طرهانی؛ رقیه نظری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب