1.

Designing a Model for the Competency of education Administrators for Use in the Evaluation Center

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 139-118
حسین خنیفر؛ صلاح الدین ابراهیمی؛ علی سیفی؛ بی بی مرجان فیاضی

2.

Identifying and Measuring the Components of High School Teachers Development (Case Study: Tehran Province)

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 129-150
mehri ghanizadeh؛ Parivash jafari؛ Nadergholi Ghourchian

3.

Identifying And Prioritizing Elements of Principals’ Competencies with an Emphasis on Islamic Management

دوره 5، شماره 1، آذر 2017، صفحه 151-172
mohsen arefnezahd

4.

Presenting an Adequacy Based Model For Elementary School Principals

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 181-160
ساناز حاج‌حسنی؛ فردین باتمانی؛ سهیلا حسین‌پور

5.

Principal’s Educational leadership literacy in Education System: A Mixed-method Approach

دوره 9، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 539-498
Rahim Kamyab؛ Mahdi Mohammadi؛ Jafar Jahani؛ Ghasem Salimi؛ Maryam Shafiei

6.

تدوین و ارائه مدل شایستگی‌های دموکراتیک استادان در آموزش عالی )مورد مطالعه: استاتید دانشگاه کردستان)

دوره 1، شماره 4، آذر 1401، صفحه 175-155
مهدی صالحی؛ فرشته حیدری

7.

طراحی مدل شایستگی‌های بازاریابان ورزشی ایران

دوره 2، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 31-52
حسین زارعیان؛ محمدحسن عبدالهی؛ فهیمه میرزایی؛ لیلا دست آموز؛ سجاد غلامی ترکسلویه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب