کرزه بر, فریناز, احمدی, پروین, وزیری, مژده. (1392). بررسی تناسب زمان اختصاص یافته به درس جامعه شناسی با عناصر محتوا، روش تدریس و ارزشیابی از منظر ذینفعان برنامه درسی (متخصصان، دبیران و دانش آموزان ). دو فصلنامه نشانه و معنا, 1(1), 59-71.
فریناز کرزه بر; پروین احمدی; مژده وزیری. "بررسی تناسب زمان اختصاص یافته به درس جامعه شناسی با عناصر محتوا، روش تدریس و ارزشیابی از منظر ذینفعان برنامه درسی (متخصصان، دبیران و دانش آموزان )". دو فصلنامه نشانه و معنا, 1, 1, 1392, 59-71.
کرزه بر, فریناز, احمدی, پروین, وزیری, مژده. (1392). 'بررسی تناسب زمان اختصاص یافته به درس جامعه شناسی با عناصر محتوا، روش تدریس و ارزشیابی از منظر ذینفعان برنامه درسی (متخصصان، دبیران و دانش آموزان )', دو فصلنامه نشانه و معنا, 1(1), pp. 59-71.
کرزه بر, فریناز, احمدی, پروین, وزیری, مژده. بررسی تناسب زمان اختصاص یافته به درس جامعه شناسی با عناصر محتوا، روش تدریس و ارزشیابی از منظر ذینفعان برنامه درسی (متخصصان، دبیران و دانش آموزان ). دو فصلنامه نشانه و معنا, 1392; 1(1): 59-71.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.