صفری, ثنا, شیربگی, ناصر, رضایی, کیهان. (1392). نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در ایجاد ارتباط بین عملکرد تحصیلی دانش آموزان و خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم تجربی به عنوان پژوهش. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1(1), 81-93.
ثنا صفری; ناصر شیربگی; کیهان رضایی. "نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در ایجاد ارتباط بین عملکرد تحصیلی دانش آموزان و خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم تجربی به عنوان پژوهش". دو فصلنامه نشانه و معنا, 1, 1, 1392, 81-93.
صفری, ثنا, شیربگی, ناصر, رضایی, کیهان. (1392). 'نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در ایجاد ارتباط بین عملکرد تحصیلی دانش آموزان و خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم تجربی به عنوان پژوهش', دو فصلنامه نشانه و معنا, 1(1), pp. 81-93.
صفری, ثنا, شیربگی, ناصر, رضایی, کیهان. نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در ایجاد ارتباط بین عملکرد تحصیلی دانش آموزان و خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم تجربی به عنوان پژوهش. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1392; 1(1): 81-93.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.