. (1391). ارزیابی رضایتمندی مسافران از کیفیت سیستم اتوبوس‌رانی با استفاده از مدل رگرسیون رتبه ای (نمونه موردی شیراز). دو فصلنامه نشانه و معنا, 1(2), 101-112.
. "ارزیابی رضایتمندی مسافران از کیفیت سیستم اتوبوس‌رانی با استفاده از مدل رگرسیون رتبه ای (نمونه موردی شیراز)". دو فصلنامه نشانه و معنا, 1, 2, 1391, 101-112.
. (1391). 'ارزیابی رضایتمندی مسافران از کیفیت سیستم اتوبوس‌رانی با استفاده از مدل رگرسیون رتبه ای (نمونه موردی شیراز)', دو فصلنامه نشانه و معنا, 1(2), pp. 101-112.
. ارزیابی رضایتمندی مسافران از کیفیت سیستم اتوبوس‌رانی با استفاده از مدل رگرسیون رتبه ای (نمونه موردی شیراز). دو فصلنامه نشانه و معنا, 1391; 1(2): 101-112.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.