مهدیه, امید, کریمی, شعیب. (1395). رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکت‌ها (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی-صنعتی). دو فصلنامه نشانه و معنا, 3(3), 1-21.
امید مهدیه; شعیب کریمی. "رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکت‌ها (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی-صنعتی)". دو فصلنامه نشانه و معنا, 3, 3, 1395, 1-21.
مهدیه, امید, کریمی, شعیب. (1395). 'رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکت‌ها (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی-صنعتی)', دو فصلنامه نشانه و معنا, 3(3), pp. 1-21.
مهدیه, امید, کریمی, شعیب. رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکت‌ها (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی-صنعتی). دو فصلنامه نشانه و معنا, 1395; 3(3): 1-21.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.