آمار

تعداد نشریات12
تعداد شماره‌ها95
تعداد مقالات791
تعداد مشاهده مقاله837,967
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,591,995
نداف, مهدی, قنبری عدیوی, پریسا, درزیان عزیزی, عبدالهادی. (1395). سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری. مجله معنا و نشانه, 3(3), 22-42.
مهدی نداف; پریسا قنبری عدیوی; عبدالهادی درزیان عزیزی. "سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری". مجله معنا و نشانه, 3, 3, 1395, 22-42.
نداف, مهدی, قنبری عدیوی, پریسا, درزیان عزیزی, عبدالهادی. (1395). 'سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری', مجله معنا و نشانه, 3(3), pp. 22-42.
نداف, مهدی, قنبری عدیوی, پریسا, درزیان عزیزی, عبدالهادی. سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری. مجله معنا و نشانه, 1395; 3(3): 22-42.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.