نداف, مهدی, قنبری عدیوی, پریسا, درزیان عزیزی, عبدالهادی. (1395). سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری. دو فصلنامه نشانه و معنا, 3(3), 22-42.
مهدی نداف; پریسا قنبری عدیوی; عبدالهادی درزیان عزیزی. "سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری". دو فصلنامه نشانه و معنا, 3, 3, 1395, 22-42.
نداف, مهدی, قنبری عدیوی, پریسا, درزیان عزیزی, عبدالهادی. (1395). 'سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری', دو فصلنامه نشانه و معنا, 3(3), pp. 22-42.
نداف, مهدی, قنبری عدیوی, پریسا, درزیان عزیزی, عبدالهادی. سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1395; 3(3): 22-42.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.