آمار

تعداد نشریات10
تعداد شماره‌ها83
تعداد مقالات643
تعداد مشاهده مقاله751,723
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,400,307
اسفیدانی, محمد رحیم, کیماسی, مسعود, احمدی, صلاح. (1395). چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری. مجله معنا و نشانه, 3(3), 118-142.
محمد رحیم اسفیدانی; مسعود کیماسی; صلاح احمدی. "چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری". مجله معنا و نشانه, 3, 3, 1395, 118-142.
اسفیدانی, محمد رحیم, کیماسی, مسعود, احمدی, صلاح. (1395). 'چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری', مجله معنا و نشانه, 3(3), pp. 118-142.
اسفیدانی, محمد رحیم, کیماسی, مسعود, احمدی, صلاح. چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری. مجله معنا و نشانه, 1395; 3(3): 118-142.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.