اسفیدانی, محمد رحیم, کیماسی, مسعود, احمدی, صلاح. (1395). چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری. دو فصلنامه نشانه و معنا, 3(3), 118-142.
محمد رحیم اسفیدانی; مسعود کیماسی; صلاح احمدی. "چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری". دو فصلنامه نشانه و معنا, 3, 3, 1395, 118-142.
اسفیدانی, محمد رحیم, کیماسی, مسعود, احمدی, صلاح. (1395). 'چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری', دو فصلنامه نشانه و معنا, 3(3), pp. 118-142.
اسفیدانی, محمد رحیم, کیماسی, مسعود, احمدی, صلاح. چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1395; 3(3): 118-142.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.