اسفیدانی, محمد رحیم, کیماسی, مسعود, احمدی, صلاح. (1395). چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری. , 3(3), 118-142.
محمد رحیم اسفیدانی; مسعود کیماسی; صلاح احمدی. "چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری". , 3, 3, 1395, 118-142.
اسفیدانی, محمد رحیم, کیماسی, مسعود, احمدی, صلاح. (1395). 'چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری', , 3(3), pp. 118-142.
اسفیدانی, محمد رحیم, کیماسی, مسعود, احمدی, صلاح. چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری. , 1395; 3(3): 118-142.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب