صفری, یحیی, عزیزی, کیوان, یوسف پور, نسرین, محمدی گلینی, اسلام. (1395). تحول ناشی از رویکرد تدریس مشارکتی از نوع تکنیک جیک‌ساو بر رشد مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان در دروس زبان انگلیسی و عربی. دو فصلنامه نشانه و معنا, 4(2), 129-145.
یحیی صفری; کیوان عزیزی; نسرین یوسف پور; اسلام محمدی گلینی. "تحول ناشی از رویکرد تدریس مشارکتی از نوع تکنیک جیک‌ساو بر رشد مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان در دروس زبان انگلیسی و عربی". دو فصلنامه نشانه و معنا, 4, 2, 1395, 129-145.
صفری, یحیی, عزیزی, کیوان, یوسف پور, نسرین, محمدی گلینی, اسلام. (1395). 'تحول ناشی از رویکرد تدریس مشارکتی از نوع تکنیک جیک‌ساو بر رشد مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان در دروس زبان انگلیسی و عربی', دو فصلنامه نشانه و معنا, 4(2), pp. 129-145.
صفری, یحیی, عزیزی, کیوان, یوسف پور, نسرین, محمدی گلینی, اسلام. تحول ناشی از رویکرد تدریس مشارکتی از نوع تکنیک جیک‌ساو بر رشد مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان در دروس زبان انگلیسی و عربی. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1395; 4(2): 129-145.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.