یحیی زاده جلودار, سلیمان, طالبی, سید حسن. (1396). تأثیر ارائه برنامه درسی فرایندمحور بر انگیزش و نگرش به یادگیری زبان انگلیسی در سطوح بالا و پایین توانش زبانی. , 5(1), 25-46.
سلیمان یحیی زاده جلودار; سید حسن طالبی. "تأثیر ارائه برنامه درسی فرایندمحور بر انگیزش و نگرش به یادگیری زبان انگلیسی در سطوح بالا و پایین توانش زبانی". , 5, 1, 1396, 25-46.
یحیی زاده جلودار, سلیمان, طالبی, سید حسن. (1396). 'تأثیر ارائه برنامه درسی فرایندمحور بر انگیزش و نگرش به یادگیری زبان انگلیسی در سطوح بالا و پایین توانش زبانی', , 5(1), pp. 25-46.
یحیی زاده جلودار, سلیمان, طالبی, سید حسن. تأثیر ارائه برنامه درسی فرایندمحور بر انگیزش و نگرش به یادگیری زبان انگلیسی در سطوح بالا و پایین توانش زبانی. , 1396; 5(1): 25-46.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب