یحیی زاده جلودار, سلیمان, طالبی, سید حسن. (1396). تأثیر ارائه برنامه درسی فرایندمحور بر انگیزش و نگرش به یادگیری زبان انگلیسی در سطوح بالا و پایین توانش زبانی. دو فصلنامه نشانه و معنا, 5(1), 25-46.
سلیمان یحیی زاده جلودار; سید حسن طالبی. "تأثیر ارائه برنامه درسی فرایندمحور بر انگیزش و نگرش به یادگیری زبان انگلیسی در سطوح بالا و پایین توانش زبانی". دو فصلنامه نشانه و معنا, 5, 1, 1396, 25-46.
یحیی زاده جلودار, سلیمان, طالبی, سید حسن. (1396). 'تأثیر ارائه برنامه درسی فرایندمحور بر انگیزش و نگرش به یادگیری زبان انگلیسی در سطوح بالا و پایین توانش زبانی', دو فصلنامه نشانه و معنا, 5(1), pp. 25-46.
یحیی زاده جلودار, سلیمان, طالبی, سید حسن. تأثیر ارائه برنامه درسی فرایندمحور بر انگیزش و نگرش به یادگیری زبان انگلیسی در سطوح بالا و پایین توانش زبانی. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1396; 5(1): 25-46.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.